S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » DRL denní svícení LED » Světla pro denní svícení SJ-296EN s LED, 160 x 25 mm, homologace


        

Světla pro denní svícení SJ-296EN s LED, 160 x 25 mm, homologace

Skladem

 

Číslo produktu: SJ296
Běžná cena 2 099 Kč
Vaše cena bez DPH : 1 510 Kč
Vaše cena s DPH (21 %):
1 827 Kč

do košíku:
  ks  

Specifikace:

Výrobce: OSTATNÍ

Světla pro denní svícení konstruovaná pro zkosení nárazníku

Špičková kosoúhá LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla se vyznačují především svojí kosoúhlou (zaoblenou) konstrukcí, která geometricky ladí s půdorysnou konturou většiny moderních automobilů se zaoblenou přídí.
Rozměry: š 160 x v 25 x h 55,14 mm. Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.Modul slouží zároveň jako měnič napětí pro světla. Bez tohoto modulu nelze světla namontovat.
Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0012.
- spotřeba 2 x 5 W
- napájecí napětí 12V
- zabudované speciální 1W LED moduly s elektronickým řízením proudu
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní kovové vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)

Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti.

Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb.

Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn".

Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější.

Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.

Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
-na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
-umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
-vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
-světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
-při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout

YmU4Yjk2N